سرمایه گذاران در بورس اطلاعات لازم را از منابع معتبر دریافت كنند
نوشته شده توسط : swot

'احمد رضوان پور' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بازار بورس نوعی معامله هوشمند است كه درصورت ضعف اطلاعات سرمایه گذاران از شرایط شركت های عرضه كننده سهام در بورس و روند فعالیت های جهانی و منطقه ای ممكن است در محاسبات خود دچار مشكل یا تردید شوند.

وی ادامه داد: خریداران باید برای خرید سهام به صورت وضعیت و سابقه مالی شركت فروشنده سهم دقت كافی كنند و قدرت تحلیل شرایط و سهام مورد نظر را با توجه به سابقه شركت ها در شاخص سود داشته باشند.

مدیر بورس منطقه ای استان مركزی خاطرنشان كرد: همخوانی منطقی میزان سود اعلامی شركت ها برای خرید هر سهم با وضعیت اقتصادی روز برای معاملات و سرمایه گذاری در بورس اصلی پایه است و بی توجهی و آگاهی اندك از آن ممكن است برای سرمایه گذاران سود واقعی را در پی نداشته باشد.

رضوان پور گفت: سرمایه گذاران بورس باید اطلاعات روزآمد از وضعیت اقتصادی و بازارهای جهانی نیز داشته باشند زیرا برخی كالاها وارداتی است و تعیین قیمت آنها ربطی به بازار داخل ندارد.

وی یادآور شد: رصد مستمر منابع اطلاعاتی و سایت های معتبر سهام شركت ها در تصمیم گیری درست و سرمایه گذاری بجا و سودآور مشتریان بورس اثرگذاری مستقیم دارد.

مدیر بورس منطقه ای استان مركزی تاكید كرد: معاملات بازار بورس كاملا كارشناسی شده و بر پایه مستندات است و نباید تنها از روی حدس و گمان به خرید و فروش سهم پرداخت.

فعالیت های بازار بورس در استان مركزی ازطریق افتتاح كارگزاری بانك پاسارگاد در سال 85 آغاز شده و هم اكنون تنها كارگزاری فعال استان است. ك/3

8150/507/ 684





:: برچسب‌ها: برلین , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: